۴ پاسخ

منم همینطوررر

منم اینجوریم

منم اینجوری میشم فکر کنم چون بچه تو حالت پهلوی چپ اکسیژن و خون بیشتری بهش میرسه و براش خوبه، مادرم تپش قلب میگیره

منم اينجوريم ولي چندثانيه بعدش خوب ميشم

سوال های مرتبط