۱۲هفته ها بیاین بگین چ علائمی دارید چطورید🫣🥲

۶ پاسخ

من تهوعم خداروشکر خیلی بهتر شده. خوابم بهتر شده، سرحال تر شدم.
دکتر گفت از انتی به بعد داروهای جدید بخورم که انگار رو اشتهام تاثیر گذاشته، کل این مدت دو قاشق سه قاشق میخوردم. الان حداقل یه پیش دستی میخورم.

هیچی😅

من همچنان تهوع 🤢

هیچی حالت تهوع تقریبا رفته

وای من هیچی نمیتونم بخورم با نون خشک زنده ام

تهوع استفراغ زیاد 🤕

سوال های مرتبط

مامان ❤️mahva مامان ❤️mahva ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان چش رنگیم🐣 مامان چش رنگیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری