من تهوعم خداروشکر خیلی بهتر شده. خوابم بهتر شده، سرحال تر شدم.
دکتر گفت از انتی به بعد داروهای جدید بخورم که انگار رو اشتهام تاثیر گذاشته، کل این مدت دو قاشق سه قاشق میخوردم. الان حداقل یه پیش دستی میخورم.
هیچی😅
من همچنان تهوع 🤢
هیچی حالت تهوع تقریبا رفته
وای من هیچی نمیتونم بخورم با نون خشک زنده ام
تهوع استفراغ زیاد 🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.