۴ روزگی اونم منتظر موندیم داییش اومد گرفت براش .چون ناخوناش بلند بود .بعد اونم تقریبا هفته ای یک بار چون زود زود بلند میشن
یکی دو ساعت بعد اینکه از بیمارستان مرخص شدیم خودم گرفتم همه گفتن باید تا ۱۰ روزگی صبر کنی داییش بگیره اما برا من این رسم و رسومات مهم نیست
نگرفتم هنوز
یک ماهگی بلند شده بود گرفتم
تا قبل اون گوشت بود خودش میوفتاد
چهار روزگی
من بچه هام دنیا میان ناخوناشون خیلی بلنده مرخص میشم میام خونه میگیرم
هر وقت بخوای میتونی بگیری . اگه بلند شده خب بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.