دختر من يه پهن داشت ٣ تا آينه اي عوض كردم اينارو خريدم
٢ تاش شد ١٣٠ تومن
من قبل تولدش مهر ۴۰۳یدونه گرفتم۱۵/۵بعد دی ماه به دنیا اومد کادوهاشو بردم همون النگو رو بهمن ۴۰۳خریدم ۲۲سال بعد ۴۰۴ تولدش مامان بزرگاش هرکدوم ۱۵کادو دادن بقیه شو خودم گذاشتم یدونه دیگه گرفتم ۷۰تومن ۳گرم گاهی سوتم داره به جایی هم گیر نمیکنه براش بزرگ بود الان دو سه ماهه دستشه
من دوتا النگوی آینه ای خریدم واسش
من مادر شوهرم طرح هندی براش خرید خیلی خوب بود اصلا اذیت نشده تا الان
براش اینه ای بگیر. من و دخترم ست گرفتیم ن ب جایی گیر میکنه ن زخم میکنه
۱۷/۷۰۰گرمی بود صبی بنظرم زود برای اینکه دستش کنی و اینکه پرش بیاری اذیت میشه بزرگتر شد بخر یا بپوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.