۵ پاسخ

من همش میگم مگه ما چیکار کردیم که این سرنوشتمونه
اینهمه داره بلا سرمون میاد هیچکس عین خیالش نیست
مملکت رو هواس کشور جنگه بعد هنوز سره میدون ها میمونن با اسلحه سرتاپاتو نگاه میکنن که بترسی
کاش تو یه کشور و شهر خیلییییی دور تر از اینجا به دنیا میومدیم

💔💔💔 وای

آب نباشه خیییلی سخته خیلی

اره منم یهو فکرای بد زده به سرم
توکل ان شاالله بخیر بگذره

میگم قضیه این قطعی اب و برق چیه ما دوروزه آب نداریم منبع هم روبه اتمامه الان شوهرم زنگ زده میگه چراغ شارژی رو بزن به برق ترسیدم

سوال های مرتبط

مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی