سلامماهایی ک اقدامیم بیاید داخل روبیکاباهم صحبت کنیم
بی بی چک بعد سه چهار هفته نشون میده
اگه باردارنباشی دقیقا۱۴روزبعدازامپول پریودمیشی
روز ۱۴ iui باید آزمایش بدی ، دقیق معلوم میشه
بعدازچندماه اقدام آی یو آی کردی؟
مالمنممنفی شد اما من آمپول نزدم فرداموعدمه دیگه امیدی نیست 🤕
ان شاء الله که باردار باشی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.