۷ پاسخ

سلام‌ماهایی ک اقدامیم بیاید داخل روبیکاباهم صحبت کنیم

بی بی چک بعد سه چهار هفته نشون میده

اگه باردارنباشی دقیقا۱۴روزبعدازامپول پریودمیشی

روز ۱۴ iui باید آزمایش بدی ، دقیق معلوم میشه

بعدازچندماه اقدام آی یو آی کردی؟

مال‌منم‌منفی شد اما من آمپول نزدم فرداموعدمه دیگه امیدی نیست 🤕

ان شاء الله که باردار باشی گلم

سوال های مرتبط