خانوما پارگی کیسه اب جنین چه علایمی داره درد شکم هست ؟

۳ پاسخ

الان من چیکار کنم

نه درد نداره
اگه کامل پاره بشه که یهو میریزه خیس میشی
اکه سوراخ بشه قطره قطره آب میاد یه بوی خاصی هم داره

مطمعن باش که خودت متوجه میشی پارگی که اصلا یه سطل اب میره ازت
نشتی هم مثل ادرار میره

سوال های مرتبط

مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان پسر ۴ماهه مامان پسر ۴ماهه روزهای ابتدایی تولد
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری