لطفا یهویی شیر قطع نکنید
سینه سیاه نکنید تلخ نکنید
بغل و سینه یه نقطه امن برا بچه ها
وقتی یهویی ازش میگیری احساس میکنه دیگه جای امنی وجود نداره
براهمین میگم یهویی از شیر نگیرید
و اصلا خودتون اذیت نمیشد
تب نمیکنید سینه درد نداره
من اصلا اینجوری نشدم
به مرور شیر خشک شد
من خودم 1ماه درگیر بودم
ولی به روش درست از شیر گرفتم اذیت نشد
پسر من خیلی وابسته بود حتما باید زیر سینه میخوابید
اول شیر روز قطع کردم
اگه شیر میخواست با خوراکی یا اسباب بازی هواسشو پرت میکردم
چند روز با کالسکه میرفتیم پارک
یا با گاری بیل میبردم خاک بازی
حمام میبردم خسته بشه
نمیزاشتم روز بخوابه
که شب زودتر بخوابه
دوم شیر شب قطع کردم
با گوشی قصه قصه گفتن سرگرمش میکردم
یا کلا پیش باباش میخوابید
پدر تو این مرحله اگه همکاری کنه عالیه
سوم شیر صبح قطع کردم
هروقت که بیدار میشد براش صبحانه آماده میکردم.
ممکنه پس رفت کنید
ولی ادامه بدین اصلا تن ندین به هر هرخواسته بچه
من این اطلاعاتی که دادم
هزینه ها کردما😂😂😂
به راحتی در اختیار شما گذاشتم
انشاالله بتونید به روش درست از شیر بگیرید
من هفته گذشته شیر روز رو قطع کردم از دیشب شب رو قطع کردم چیه بدم می اومد همش چسپیده به سینه دیشبکه قطع کردم نصف شب هم بیدار شد بهش آب دادم ابمیوه دادم خورد بعد تو بغلم تکونش دادم لالایی گفتم خوابید
غذا خوب میخوره بهش شام خوب بده سیر بشه
من از شیررگرفتم چون خودشم نمیخورد
منم همين مشكلى دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.