سلام خانوما پسرم آبله گرفته چیکار کنم

۲ پاسخ

کالامین بزن یه همه ی دونه ها که نخاره و اگه تب داره استامینوفن بده
یه صابونی هم هست بعد که دونه ها خشک شدن با اون حمومش می‌کنی

ببر دکترر

سوال های مرتبط

مامان ارشیا ❤آرشام مامان ارشیا ❤آرشام ۲ سالگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۲ سالگی