روزی دوبار حمامش کن به جای آب خنکی جات (شاطره .کاسنی .)اینا بده اگر دکتر تایید کرد بهش شربت هیدروکسی زین بده خارشش برطرف بشه .پماد کاندولا هم خوبه.فصل هندونه هم هست اگه میخوره مرتب بده بخوره.
شربت آسیکلوویر هم خیلی خوب
رایان ۸ ماهگی گرفت
بردم دکتر بهش پماد کالامین داده خیلی خوب بود
خیلی اذیت نشد چون کوچیک بود
دکتر پماد میده بزن که خارش نداشته باشه،دختر منم پارسال گرفت،خیلی خوبه تا بچه هستن میگیرن راحتم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.