۴ پاسخ

روزی دوبار حمامش کن به جای آب خنکی جات (شاطره .کاسنی .)اینا بده اگر دکتر تایید کرد بهش شربت هیدروکسی زین بده خارشش برطرف بشه .پماد کاندولا هم خوبه.فصل هندونه هم هست اگه میخوره مرتب بده بخوره.

شربت آسیکلوویر هم خیلی خوب

رایان ۸ ماهگی گرفت
بردم دکتر بهش پماد کالامین داده خیلی خوب بود
خیلی اذیت نشد چون کوچیک بود

دکتر پماد میده بزن که خارش نداشته باشه،دختر منم پارسال گرفت،خیلی خوبه تا بچه هستن میگیرن راحتم هست

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی