۸ پاسخ

اره خیلی😶

همه چی میتونی بخوری فقط نباید زیاده روی کنی
مثه سوسیس و اینا هم هرچندوقتی برای رفع هوس بخور

اره خوردم

من اره ☹️

من خونگی میخورم

من اره میخورم گاهی😓

متاسفانه دو بار خوردم ولی خب اتفاقی نیفتاده 🫠

نه خیلی دلم میخواد ولی میترسم بچم اذیت شه

سوال های مرتبط

مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۵ ماهگی