مامانا شما گیلاس و زردالو تو شیردهی میخورین؟!

۸ پاسخ

من میخورم

من گیلاس هنوز نخوردم ولی زردآلو در حد یکی دوتا خوردم

اره منتها باد داره یه اهورا نی نی میدم بخوره دل درد نگیره😅

اگه کولیک داره نخور چون بچت هنوز کوچیکه من اصلا نمی خوردم الان که ۴ ماهش تموم شده اونم در حد چندتا دونه میخورم بعد ۴ ماه امشب عدسی خوردم

اره عزیزم

من می خورم

چرا نباید بخوریم😐

بشدت.

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی