خانما خوردن گیلاس تو شیردهی بده؟؟؟؟

۳ پاسخ

گیلاس از قدیم میگن مثله جگره یعنی انقدر سنگینه اصلا نخور

نفخ داره عزیزم
بهتره نخوری
من خوردم بچم اذیت شد

نه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۵ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم🐣🧿🧿 مامان گل پسرم🐣🧿🧿 ۴ ماهگی