۳ پاسخ

نه عزیزم خیلیم خوبه مخصوصا برا افزایش شیر😐😂

اتفاقا دکتر من تازه برام نوشته و گفت حتما بخور
شیر خودمم میدم

من میخورم دکترم گف تا ۳ ماه بخور

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۶ ماهگی
مامان آرسام👩‍👦‍👦 مامان آرسام👩‍👦‍👦 ۷ ماهگی