۴ پاسخ

نه خیلی زیاده نهایت هفته ای ۲بار

یک‌روز درمیون

من هرروز میخوردم اون اوایل
دفعش زیاد شده بود
هر سری پی پی می‌کرد
بعد فهمیدم شیرو خیلی چرب میکنه نهایت هفته ای دوروز بهتره خورد

هفته دو بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان هویار مامان هویار ۳ ماهگی