کسی تو شیردهی قرص تیرویید میخوره

۴ پاسخ

من میخورم

حقیقتش من تقریبا ۶ساله که تیروئید کم کار دارم دیگه عددش برام اهمیتی نداره فقط مرتب دارو میخورم و هر چند وقت یکبار چکاپ میرم ،ایندفعه از بارداریم دکترم شنبه تا سه شنبه ۱۰۰ داده بود چهارشنبه تا جمعه ۵۰ فعلا همینو ادامه میدم تا باز فرصت کنم برم آزمایش ببینم دوز دارو رو تغییر میده یا نه

اره من میخورم

آره. من میخورم.

سوال های مرتبط