من میخورم
حقیقتش من تقریبا ۶ساله که تیروئید کم کار دارم دیگه عددش برام اهمیتی نداره فقط مرتب دارو میخورم و هر چند وقت یکبار چکاپ میرم ،ایندفعه از بارداریم دکترم شنبه تا سه شنبه ۱۰۰ داده بود چهارشنبه تا جمعه ۵۰ فعلا همینو ادامه میدم تا باز فرصت کنم برم آزمایش ببینم دوز دارو رو تغییر میده یا نه
اره من میخورم
آره. من میخورم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.