اگر دستشویی نداشتی باید نگران میشدی
مثلا جیشت نیاد یعنی عفونت شدید گرفتی
نه طبیعیه منم دائم تو دسشویی ام 😮💨😮💨😮💨
قند نداری که؟
ن عزیزم من ۲۴ری دسشوییم میگیره
نه عزیزم بخاطر بارداری من که کل روز داخل دستشویی میگذرونم شما که هفتت بالاست فشار به مثانه بیشتره
عفونت داری
ن منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.