۷ پاسخ

اگر دستشویی نداشتی باید نگران می‌شدی
مثلا جیشت نیاد یعنی عفونت شدید گرفتی

نه طبیعیه منم دائم تو دسشویی ام 😮‍💨😮‍💨😮‍💨

قند نداری که؟

ن عزیزم من ۲۴ری دسشوییم میگیره

نه عزیزم بخاطر بارداری من که کل روز داخل دستشویی میگذرونم شما که هفتت بالاست فشار به مثانه بیشتره

عفونت داری

ن منم

سوال های مرتبط