۲ پاسخ

خلط اوره ولی عریزم نده به دخترم بدترش میکنه یه دکتر به دختر من داد اصن خوب نمیشد تا بردمش پیش دکتر خودش گفت دیگه به بچه گایا فنزین نده. کتوتیفن بده بهش اگه خلطیه و ساشه مونته لوکاست روزی ۱ . و اگه سرماخورده که سینش خلطیه باید بهش آنتی بیوتیک بدی فقطم کوآموکسی کلاو که خوب بشع .

خلط اوره

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی