تا حالا همچین چیزی نشنیدم و نخوندم
کپسول شیرافزا گیاهی هست ، یه کپسول خارجی هم هست لاکتاول بود فک کنم اسمش واسه شیر
بعد مایعات و غذاهای ابکی طور اینا تاثیر داره ، نخود آب و دلستر هم شنیدم
بعد اول کار اصلا نیاز به شیر زیادی نیس ، معده ش تو هر وعده اندازه یه گیلاس جا داره
و اینکه شیر اول خیلی غلیظه ،یکم باید غده های شیر و ماساژ بدی تا راه بیافته
اره میتونی بخوری اگ مزشو دوست داری من دوست نداشتم به نظرم مزه آهن میده 😁باهاشون حلوا درست کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.