خانمهامیتونم شیرخشک بچموبخورم؟تاثیری روشیرم داره؟

۲ پاسخ

تا حالا همچین چیزی نشنیدم و نخوندم
کپسول شیرافزا گیاهی هست ، یه کپسول خارجی هم هست لاکتاول بود فک کنم اسمش واسه شیر
بعد مایعات و غذاهای ابکی طور اینا تاثیر داره ، نخود آب و دلستر هم شنیدم
بعد اول کار اصلا نیاز به شیر زیادی نیس ، معده ش تو هر وعده اندازه یه گیلاس جا داره
و اینکه شیر اول خیلی غلیظه ،یکم باید غده های شیر و ماساژ بدی تا راه بیافته

اره میتونی بخوری اگ مزشو دوست داری من دوست نداشتم به نظرم مزه آهن میده 😁باهاشون حلوا درست کردم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی