من برادرم فوت شده بود ...اون موقع مجرد بودم میکشیدم ...حال روحیم خیلی بد بود ...بعد ازدواج که کردم بخاطر بارداری ترک کردم ...هیچ وقتم سراغش نرفتم دیگه
میدونم که سختهعه
من هروقت خاستم ترک کنم تا ظهر نکشیدم بدش دیگه ظهرش کشیدم😔😂
برادر من با نسکافه جایگزینش کرده هر وق میخواد هوس کنه نسکافه میخوره دووم میاره😂
یه قرصی بود برای بدت اومدن از سیگار
از داروخونه بپرس
پول ب سیگار ندی دیگه نمیکشی یعنی چی عادت شده ی مشت پسته بریز جیبت ب جاش پسته بخور😆چوب شور بکشین 😂
سخته 🤣
منو همسرم قبل بارداری قیلیون زیاد میکشیدیم ولی از وقتی باردار شدم خدارو شکر اصلن نمیکشیدیم الان هر چند ماه یه باری میکشیم دیگه نه
بستگی به اراده داره
یکی یه روزه
یکی هیچوقت
همسر من قبل بارداری من ترک کرد ولی متاسفانه ویپ میکشه
باید ضربتی قطع کنی
وگرنه بگی کم کنم و یواش یواش فکر نکنم بشه
فک کنم تنها راهش اینه که دیگ نکشی😂
بابای من سال ها میکشید دوسال پیش رفت عمل آپاندیس بیمارستان اجازه نداشت بکشه ترک کرد😄😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.