پسرم من ۶ ماه و ۲ روزش بود دندون پایینش به فاصله ۲ روز درومد
۴ ماه و نیم طول کشید و کلا علائمشم داشت هم ورم هم سفیدی هم خط هم بی قراری تا دربیاد
۱۰ ماه و نیم بود دقیقا
سوال منم هست
چقدر داره اذیت میشه چقدر داره گریه میکنه همین ک ژل میزنم ماساژ میدم ارومه ولی بعد نیساعت دوباره لثه هاش درد میکنه
دختر من تازه دندون بالاش داره در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.