۵ پاسخ

اینجام بارونه

آره خوبه خداروشکر ولی عیده آدم دوست داره بره عید دیدیی

تبریزم هواش گرفته است و البته سرده برای ما بزرگترا هوا بهشته ها اما چون نی نی داریم میترسم سرما بخوره🥹

والا خواهر من الان ناخنام تو همین وضعیتن چون 🍑 پسرمو میشورم و پماد میزنم🤣

وای عکسسس😐😂😂😂

اره منم اومدم شوشتر بارونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی
مامان کنجد💙🩵 مامان کنجد💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی