اینجام بارونه
آره خوبه خداروشکر ولی عیده آدم دوست داره بره عید دیدیی
تبریزم هواش گرفته است و البته سرده برای ما بزرگترا هوا بهشته ها اما چون نی نی داریم میترسم سرما بخوره🥹
والا خواهر من الان ناخنام تو همین وضعیتن چون 🍑 پسرمو میشورم و پماد میزنم🤣
وای عکسسس😐😂😂😂
اره منم اومدم شوشتر بارونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.