بیشتر وقتا منم میبینم
من تو هر دوتا بارداریم خواب جن میبینم فقط🫠
بارداری قبلیم چون رابطه ممنوع بودم خواب رابطه میدیدم ولی الان نه
منم افتضاحم ماه اول بیشتر بود از ترس از خواب میپریدم رحمم منقبض میشد
الآن باز اینطوریم
برای جریان بیشتر خون تغییرات هورمونی
خیلی 🥲
بارداری قبلی خیلی میدیدم
حتی با رابطه با اسب🤣🤣🤣🤣
این یکی نه
😐😐😐😐😐😐فکر میکردم فقط من آنقدر سمی ام
من اوایل خیلی میدیدم ولی الان خیلی کمتر شده
منم یک مدت بیشتر بود الان خیلی کم شده چی بشه خواب اونجوری ببینم
من اوایل خیییلی زیادمیدیدم وداخل خواب ارضامیشدم الان کمترشده
منم همچین خوابهایی میبینم هر چند روز گاهی رابطه دارم ولی باز میبینم مخصوصا شوهرم چند روز میره سفر شغلش راننده ماشین سنگین نمیدونم یعنی چی اخه
من اره چون از اول بارداریم رابطه ندارم دیگ بخوابم میاد 😂
من سرکلاژی ام . تقریبا چندماهی میشه رابطه ممنوعه و ندارم . خواب میبینم شوهرمو گم کردم همش تو خواب گریه میکنم 😓 و خوابهای چرت و پرت دیگه
خیلی بده به نظرم 💔
خب یه رابطه با شوهر داشته باشین دیگه این خوابا کمتر میشه منم وقتی زیاد طول بکشه که رابطه نداشته باشم همین خوابا رو میبینم
آره 😂
اره منم البته اوایل بیشتر بود
الان چندمدته پیش نیومده
آره منم گاهی میبینم
آره نمیدونم چرا هروقت که حامله میشم همین خاب هارو می بینم
نه من خواب های چرت دیگه می بینم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.