من اب پز میکنم با ماست میدم بعضیا با اب یا شیر یا روغن زیتون میدن ولی من امتحان نکردم من با ماست میدم فقط
من با فرنی قاطی میکنم یدونم خرما میزنم
من زرده خالی میدم با هیچی قاطی نمیکنم
البته میتونی فرنی با زرده تخم مرغ هم درست کنی خوشمزه میشه
من با ماست و گردو و شیوید میدیم
داخل. فرنی یا ماست. یا خالی با کرہ یا داخل سوپ میتونی بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.