۴ پاسخ

از شش ماهگی دادم پوست میگیرم له میکردم میدادم الان با شیر و موز قاطی میکنم میدم بهش

من که له میکنم تو فرنی ش میریزم

دکتر ب من گفت ۱۰ ماهگی

از شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان 🩷سلین🩷🧿🧿🧿 مامان 🩷سلین🩷🧿🧿🧿 ۱ سالگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی