سلام این قرص کسی خورده؟بزای چی خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

برای جلوگیری از زایمان زودرس و ضد انقباض

شکمتون سفت میشده

فک کنم برای کنترل دردهای انقباضه

برای انقباضات رحمی هست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی