چرا بچه وسط شیر خوردن میگوزع رگباری😐😂😂

۶ پاسخ

چون بالایی به پایینی فشار میارع😂

خوبه که تاخالی شه باد معده بچه

چون نفخ داره

بچه منم همینه🤣🤣🤣

پسر منم همینه😂

چیکارش داری مگه میخوای پولشو بدی بزار برات بنوازه

سوال های مرتبط