۴ پاسخ

شاید دلدرده نمی‌خوابه یا نفخ یا یبوست داره نمی‌خوابه ممکنه آروغ هم داشته باشه نخوابه

بنام خدا من سیاتیک و کمردرد ندارم ولی چون بچم سخت می‌خوابه دارم میگیرم 🥲💔

منم سیاتیک دارم و شانه درد شدید پسر من کولیک هم داره برا خوابش اول مای مای بیبی چک میکنم بعد شیر میدم همه کاراش اوکی شد بعد قنداق میکنم پستونک میدم بهش میزارم رو پام با صدای سشوار یا لالای میخوابونش یا وقتی درد میگیره تو بانوچ میزارم

ببین علتش چیه شاید دل درد داره نمیخوابه

سوال های مرتبط