من خارجی میخرم برا بهداشتو استفاده نکردم تا الان.
من بیمه تکمیلی دارم یه درصد بالایی از پول مکمل ها رو پس میده
من اکتی ناتال پلاس خریدم چندروز پیش که مولتی و امگا باهمه ۱۳۰۰ ،اونوقت ماه پیش خریده بودم ۹۰۰ ،همینجوری فقط داره گرون میشه😑😑
نه شامل بیمه نمیشه
من امگا ۳ بدون جیوه خریدم تعداد ۶۰ تا
شد ۷۰۰ تومن
واا اونقرص هارو مگ بهداشت نمیدن بهتون؟؟
بیمه تعلق نمیگیره بین ۳۰۰تا۵۰۰
ویتامین ها کلا ازاده
ن بابا ویتامین ها اصلا بیمه شاملشون نمیشه.من همین امروز امگا و آهن خریدم ۸۶۰ شد😪😵💫
بیمه ای نیست
ب من ک گفتن مکمله بیمه تعلق نمیگیره😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.