مامانا امگا3 رو با بیمه میخرید و چند میدید؟؟؟

۱۰ پاسخ

من خارجی میخرم برا بهداشتو استفاده نکردم تا الان.

من بیمه تکمیلی دارم یه درصد بالایی از پول مکمل ها رو پس میده

من اکتی ناتال پلاس خریدم چندروز پیش که مولتی و امگا باهمه ۱۳۰۰ ،اونوقت ماه پیش خریده بودم ۹۰۰ ،همینجوری فقط داره گرون میشه😑😑

نه شامل بیمه نمیشه
من امگا ۳ بدون جیوه خریدم تعداد ۶۰ تا
شد ۷۰۰ تومن

واا اون‌قرص هارو مگ بهداشت نمیدن بهتون؟؟

بیمه تعلق نمیگیره بین ۳۰۰تا۵۰۰

ویتامین ها کلا ازاده

ن بابا ویتامین ها اصلا بیمه شاملشون نمیشه.من همین امروز امگا و آهن خریدم ۸۶۰ شد😪😵‍💫

بیمه ای نیست

ب من ک گفتن مکمله بیمه تعلق نمیگیره😕

سوال های مرتبط

مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد