من از اول بارداری هیچ علایمی ندارم نه تهوع نه ویار…
من ی هفته دارم تا شیش ماه ولی ی ۱۰ روزی هس دردام آروم شده حالم بهتر شده
من تو ۶ ماهگی بعضی وقتا یادم میرفت حاملم استفاده کن سه ماهه اخر دهنمون سرویسه😄
الان ک دیگه تکون های بچه رو متوجه میشی
دنبال علائمی هنوز؟
فقط درد از کمر ب پایین🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
حتما نباید تو هرماه علائم خاصی داشت
منم تا ماه۸علائمی نداشتم جز شکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.