خانوما تو ماه ششم چ علایمی دارین؟؟من هیچی ندارم میترسم

۶ پاسخ

من از اول بارداری هیچ علایمی ندارم نه تهوع نه ویار…

من ی هفته دارم تا شیش ماه ولی ی ۱۰ روزی هس دردام آروم شده حالم بهتر شده

من تو ۶ ماهگی بعضی وقتا یادم میرفت حاملم استفاده کن سه ماهه اخر دهنمون سرویسه😄

الان ک دیگه تکون های بچه رو متوجه میشی
دنبال علائمی هنوز؟

فقط درد از کمر ب پایین🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

حتما نباید تو هرماه علائم خاصی داشت
منم تا ماه۸علائمی نداشتم جز شکم

سوال های مرتبط

مامان دخملی👨‍👩‍👧 مامان دخملی👨‍👩‍👧 ۲ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری