منم رفتم گفت ۵هفته و ۴روزته.قلبشم هنوز تشکیل نشده با حساب کتاب خودم که جور نیس اما منتظر میمونم اخر برج دوباره میرم ببینم چی میشه ،به امید خدا🥰
منم دیروز رفتم ساک بارداری دید فقط جنین نبود ولی گفت طبیعیه و الان زوده هنوز
براتون درخواست دوستی فرستادم هم سن و هو هفته هستیم تقریبا
ساک هست اما قطب جنینی رو ندیده … زود رفتی
چون خونریزی داشتم رفتم ترسیده بودم
خيلی زود رفتی عزیزم بذار دو هفته دیگه تکرار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.