پسر من هر ۴ ساعت ۱۸۰ تا میخوره
اولم حتما اب بریز بعد شیر خشک
مثل سیر خودت ببین هر چند ساعت گشنه ش میشده.معمولا شیر خشک یکم سنگین تره دیرتر گشنه شون میشه
آب جوشیده رو بریز تو فلاسک که همیشه داشته باشی.یه فلاسک یا یه لیوانم از همون آب جوشیده بزار که سرد بشه.
ترکیب این دوتا باید یه آب ولرم بشه
۳۰ تا آب رو بریز تو شیشه شیر و یک قاشق شیر خشک.مثلا دو قاشق شیر خشک ۶۰ تا آب لازم داره
بچا ی ۴ ماهه معمولا دو قاشق میخوره
با قاشق شیر خشکو هم بزن تا کامل حل بشه.شیشه شیرم میتونی تکون بدی تا حل بشه فقط ممکنه گازدار بشه که نفخ ایجاد کنه
هر وقت شیر خواست براش درست کن همونجوری که قبلاً بهش شیر میدادی
سلام رویه شیشه شیر نوشته شده مثلا 30 تا یک پیمونه شیر خشک میخواد 60 تا دو پیمونه
۹۰تا آب بریز سه قاشق شیرخشک.معمولا هر دوساعت بچه چهار ماهه نودتارو میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.