۶ پاسخ

عزیییزم بسلامتی مبارکه❤️❤️برای دختر منم روز اول شش ماهگی در اومد

مبارکه عزیزم .ببخشید کاشت ناخن با بچه داری سخت نیست برات.

ننه😍😍
این لحظه هزار بار تقدیم ما باد🤣🤣🤣

الهی عزیزم ایشالله مبارکش باشه
علائمش چی بود؟ پسر من اب دهنش میاد ، حرصش میگیره گاز میگیره ، بی قراری میکنه ، ممکنه بخا دندون دراره؟

مبارکش باشه
لثه هاش آفت زد؟اشتهاش چجوری شده

جووونم
مبارکه خوشگل پسررر🥰😍

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی