منم شنیدم🥲
بچه من حرکتش خیلی زیاد بود الانم بدنیا اومده کلا در حال گریه کرده 2.3ساعت شاید بخوابه
والا فکر نمیکنم ربطی داشته باشه چون خیلی دیدم حرکات آروم و کم بوده بچه دنیا اومده شلوغ و نخواب و اینا بوده و برعکسش ، ولی اگر اینجوری باشه دهنم صافه 😅
من دخترم تو شکمم آروم بود الانم خداروشکر آرومه نسبت به پسرم
فکر کنم اره
احتمالا🤧🤧🤧🤧
منم شنیدم
دختر منم همينه 🥲🥸
دختر منم زیاد تکون نمیخوره
همش میگم نکنه تنبله 😂
نه ربطی نداره
یعنی بچه من بدنیا بیاد دهنم ارع؟؟
یعنی شماهم نی نیتون کم حرکت میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.