۱۱ پاسخ

منم شنیدم🥲

بچه من حرکتش خیلی زیاد بود الانم بدنیا اومده کلا در حال گریه کرده 2.3ساعت شاید بخوابه

والا فکر نمیکنم ربطی داشته باشه چون خیلی دیدم حرکات آروم و کم بوده بچه دنیا اومده شلوغ و نخواب و اینا بوده و برعکسش ، ولی اگر اینجوری باشه دهنم صافه 😅

من دخترم تو شکمم آروم بود الانم خداروشکر آرومه نسبت به پسرم

فکر کنم اره

احتمالا🤧🤧🤧🤧
منم شنیدم

دختر منم همينه 🥲🥸

دختر منم زیاد تکون نمیخوره
همش میگم نکنه تنبله 😂

نه ربطی نداره

یعنی بچه من بدنیا بیاد دهنم ارع؟؟

یعنی شماهم نی نیتون کم حرکت میکنه؟

سوال های مرتبط