منم یه قلم بریچه ولی حرکاتش بیشتر و قوی تر شده از زمانی که سفالیک بود قشنگ میزنه تو مثانه و واژن
واسه من آنومالی نوشته بود متحرک ولی من همش حرکاتشو زیر شکمم حالت نبضی حس میکنم ینی بریچ شده؟
اره برامنم تا وقتی بریچ بود همینحوربود تازگیا ک چرخیده حرکاتش واضح شدن
من بریچه حرکاتش خوبه تقریبا وسط شکمم و پایین شکمم هست فشار پاهاش نباید حرکاتش کم باشه
بریچ آره الان پهلو طرف راست چپ هم حرکت حس میکنم ولی قبلش زیر شکمم حرکتشو حس میکردم سریع باید میرفتم دستشویی
من دوروزه حرکت بچم خیلی کم شده هر از گاهی یه لگد یا تو شکمم اینور اونور میشه ولی آخرین سونو گفت سفالیکه😮💨واقعا گاهی نگران میشم
ارهههههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.