۶ پاسخ

من سفالیکم حرکات جدی بالاست
پایین خیلی خفیف جوری که مشخصه دستشه یه تکون میده
ولی بالا چون پاشه محکمه تکونا

از کجا بدونم مال من بریچ یا سفالیک
بریچ یا سفالیک تو طبیعی و سزارین فرق داره؟

منکه لگدش تو واژنمه از اول تا الان سفالیک بوده

برا من پایین حس میکردم عرضی بود 😁 الان باز پایین میزنه سفالیکه معلوم نیست

برای من که طول سرویکسم کمه کلا پایین حسش میکنم اما وفتی بریچ میشه حس میکنم پاشو میزنه تو واژنم😐

بریچ برای منم همینجوری هست

سوال های مرتبط