۳ پاسخ

من جای فاطمه عباسی میرم سه ماه دارو مصرف کردم خوب خوب شد ترویید

زهرا میمندی .برج ابشار

دکتر عباسی مشهد ، فوق تخصص غدد، خیلی دکتر باتجربه و خوبیه من زیر نظر ایشونم از اول بارداریم تا الان. و اینکه با اینکه نوبت دهیش خیلی سخته و اما باردارهارو هر موقع بری بین مریض میفرستن لازم نیست وقت بگیری

سوال های مرتبط