12 آزادسازی با ادرار دوم ، چون صبح بیبی چک نداشتم🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

شما باردار بودین منم امروز ۱۲ آزادسازی هستم مثل شما هاله انداخت البته من ترشح خونی هم دارم فک کنم پریود میشم

مبارکه عزیزم😍🥰😍

مبارکه

مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم 😍 منم دعا کن ی هفته دیگ موعدمع🥺♥️

مبارکه مثبته منم روز ۱۲ ازاد سازی این طوری افتاد خط روز ۱۴ پر رنگ افتاد

مثبته عزیزممم😊

ان شاالله مبارکه

مثبته مبارررکه

مبارکه

سوال های مرتبط