شیر خودتو به آیهان کوچولو میدی عزیزم ؟؟؟
والایکی میگه با پوره سبزیجات شروع کن یکی میگع نه با فرنی ماهم نفهمیدیماخرشش باید چه کنیم بنظرم برو دکتر تغذیه اون بگه
من اول سیب بخارپز دادم
بعدش فرنی سیب
پوره هویج بعد از چند وقت دادم
هیچ فرقی نداره فقط هر چی میدی شکر و نمک نده چون هم عادت میکنه از الان و اینکه کلیه نمک و سخته براش تو این سن
من پوره ندادم عزیز با فرنی ساده شروع کن
منم زیر نظر متخصص با پوره هویج،سیب و کدو حلوایی شروع کردم.هویج رو بخار پز کن کاملا له بشه و میکس کن بعد با شیر خودت یا شیر خشک رقیق کن و بده بهش
بعد هویج
هویج شروع نکن اول فرنی ساده بعد فرنی سیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.