الان نینی شما اندازه یه یه کنجده نفخه بیشتر
نفخه عزیزم و یبوست و نفخ شکم ورم میکنه
من آوردم بدجور
تا ۳ ماه اصلا بابت بچه شکم نیستش فقط تغییرات شکمی و روده و نفخه
از الان ک زوده
من تازه یه قلنبه شده زیر شکمم
اون نفخه
هنوز جنین نیست و یه سلول توی لگن هم هست
شکم نیست نفخه
والا یکم هست فکر کنم نفخه
الان که خیلی زوده.اون نفخه
نفخه عزیزم
ن من الان تازه ی کوچولو آوردم ک خیلی مشخص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.