هفته من شکم اوردین من خودم احساس میکنم اوردم شوهرم میگه نه

۱۲ پاسخ

الان نینی شما اندازه یه یه کنجده نفخه بیشتر

نفخه عزیزم و یبوست و نفخ شکم ورم میکنه

من آوردم بدجور

تا ۳ ماه اصلا بابت بچه شکم نیستش فقط تغییرات شکمی و روده و نفخه

از الان ک زوده

من تازه یه قلنبه شده زیر شکمم

اون نفخه
هنوز جنین نیست و یه سلول توی لگن هم هست

شکم نیست نفخه

والا یکم هست فکر کنم نفخه

الان که خیلی زوده.اون نفخه

نفخه عزیزم

ن من الان تازه ی کوچولو آوردم ک خیلی مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ♥️سلین♥️ مامان ♥️سلین♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری