سلام خانمای هم هفته من شما شکم در اوردین؟

۷ پاسخ

من الانم شکم ندارم، خیلی زوده برات

من بعد از هفته ۱۲ یکم درآوردم
الانم ک هنوز کسی نمیفهمه باردارم
عجله نکن درمیاری

من هنوزم شکم‌ندارم
البته بارداری اولمه

من الان ۱۷هفتم شکم ندارم😐😑

اره یکم

سلام عزیزم من یکسری وسایل برای پسرم کادو اورده بودن ک خودم خریده بودم از قبل الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین ک ی کمکی ب مامانای باردار کرده باشم
دوست داشتی ب تایپکم سر بزن شاید ب دردت خورد🦋🩵

من بارداری قبلیم وزنم کم بود.ولی تا حدودای ۵.۵ ماه هم اصلا معلوم نبود که باردارم.
این بارداری وزنم بالاست متاسفانه. از الان انگار ده قلو حاملم.

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری