سلام خانمای هم هفته من بیاین ببینم شما در چه حالین؟؟🤕😑

۴ پاسخ

سلام من که دارم میمیرم خیلی کمر درد دارم و حالت تهوع امروز هم ازم خون لخته ای اومد به نظرتون سقط داره میشه سونو دادم ۵ هفته قلبش تشکیل نشده بود

دیشب یه دکتر حرف میزد تو اینیستا دیدم

از تو هفتم کمتره ولی جونم در اومده🤦‍♀️

راسته میگن تو آزمایش خون در ۸ هفته جنسیتو میگن ؟ انجام دادین

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری