هم هفته های من در چه حالین😂😂😂

۷ پاسخ

هیچی والا از صبح حالت تهوع دارم شما سونو تشکیل قلب رفتی

بدون هیچ علایمی میگذرونم تا ۸ هفته برم سونو

حالت تهوع .بیحالی دوباره میخوام برم سرم بزنم

همش خسته درازکشیده خواب توگوشی گشنه

در حال استراحت
انقد که تو خونه موندم دلم داره میترکه

در حال تهوع و عذر خواعی میکنم استفراغ

من هیش علائمی ندارم 😂🤭

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری