من از همون اول علائم نداشتم کمی ترشح سینه درد تازیگیا نمیتونم بعضی غذاهارو بخورم
خدا کنه منم خوب شم حالم خیلی بده😭😭😭
عادیه بهترشدم؟مگ نمیگن تازه هفته۸شروع میش
هنوز سن بارداریت بیشتر بشه بهتر هم میشی
خوش اشتها میشی
منم امروز انگار بهترم.
منم هفته هشتمم بخدا که تهوع امونمو بریده دیگه خسته شدم صبح ها کلا بالا میارم
من هیچ علایمی ندارم 4هفته ام فقط سینه هام حساس شده
امیدوارم منم هفته دیگه بهتر بشم
من ترشح زرد بی بو و خارش دادم و هرزگاهی هم خونی میشه برام دعا کنید فردا نوبت دارم
من که هر چی میخورم میارم بالا🥺
من که هر چی میخورم میارم بالا🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.