هم هفته های من در چ حالین؟من انگار ویارم بهترشدع

۱۱ پاسخ

من از همون اول علائم نداشتم کمی ترشح سینه درد تازیگیا نمیتونم بعضی غذاهارو بخورم

خدا کنه منم خوب شم حالم خیلی بده😭😭😭

عادیه بهترشدم؟مگ نمیگن تازه هفته۸شروع میش

هنوز سن بارداریت بیشتر بشه بهتر هم میشی
خوش اشتها میشی

منم امروز انگار بهترم.

منم هفته هشتمم بخدا که تهوع امونمو بریده دیگه خسته شدم صبح ها کلا بالا میارم

من هیچ علایمی ندارم 4هفته ام فقط سینه هام حساس شده

امیدوارم منم هفته دیگه بهتر بشم

من ترشح زرد بی بو و خارش دادم و هرزگاهی هم خونی میشه برام دعا کنید فردا نوبت دارم

من که هر چی میخورم میارم بالا🥺

من که هر چی میخورم میارم بالا🥺

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری