هم هفته های من درچه حالین؟سینه هام خیلی سنگین شدن 😥

۴ پاسخ

خیلیییییییی درد دارن و سنگینن

نگو حالت تهوع همش کل روز خونم یکسره ب هم ریخته دو تست لباس تو حموم الان گریم میگیره هیچی هم جز ماست نمیتونم بخورم دهنم همیشه خشک خشک از بینی هام نمیتونم نفس بکشم فک کنم برا حساسیت از دهن نفس میکشم و این خودش بدترین چیزه شب نصب شب پا میشم با دهن خشک خشک

طبیعی بعدش باز درست میشه

آره منم نفسم میگیره از سنگینی

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد