مامانا سینه هام سنگین شدن و میخارن طبیعیه؟چرا؟

۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم، دو ماهت که تموم بشه یکمی درد سینه هات بهتر میشه

برای من تا ۱۳ هفته هم سنگین بودن بعد اوکی شد

اره تا ۱۲ هفته اونجوری بودم من

برای من هم سنگین شده عزیزم

نخارون عزیزم همش ترک میشههه

سوال های مرتبط

مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
یکی یدونم🫠👣 یکی یدونم🫠👣 قصد بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری