بله توی جنگ این اتفاق ها میوفته ولی اگه اینا گروکشی نمیکردن کار مردم به اینجا نمیرسید
عزیزمتوکل کن بخدا انشاءا...کما پیروزیم بلاخره کظلم پایدار نیست انشاءا..کهمه ب راه راست هدایت بشیم و بفهمیم ک کدوم راه درسته خدایا خودت رحم کن ک ما فقط ب تو ایمان و توکل داریم
از خدا از همه نعمت های عالم یه تنگه هرمز داد بهمون سالها که از کشتی های نفتش که بهمون نرسید هیچ الان باعث اینم شده برق و گاز و آبم نداشته باشیم.
ب نظر من همچین اتفاقی نخواهد افتاد چون کل خاورمیانه بهم میریزه
من مطمعنم چیزی نیست حس ششمم میگ
به نظر من تا اتفاق قطعی نیوفته نگران نباشیم.هممون ترس داریم.شرایط همه یکسانه.فعلا چاره ای جز صبر نداریم که ببینیم چی میشه
منم حامد رییسی و دنبال میکنم همیشه انرژی مثبت میگیرم ازش
اونموقع راست گفت ،ایران دگر جای زندگانی نمیباشد 🚶🏻♀️
عشقم درخاست بذع
اینه کانالش
تلگرامه؟؟
این پیام داخل ایتا دیدم حقیقت داره
میشه هرکی کانال حامد رئیسی داره واسع منم بفرسع اینستا دنبالش میکردم
تلگرام تونستی وصل بشی؟🥲
اسم کانال چیه
جنگ داره به طرز وحشتناکی خطرناک میشه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.