بهش مولتی ویتامین میدی؟ شاید ویتامین ب کم هست تو بدنش
بچه من از اونموقع که به دنیا اومد تا همین الان که 5 سالشه دهن منو سرویس میکنه تا میاد بخوابه
یه جور عجیبی مقاومت میکنه 😅
پسر منم خوابش خیلی کم بود بخدا دو ماهش بود از 7 صبح بیدار بود تا 7 شب اگر وسطش نیم ساعت مسخره بازی میخوابید
عزیزم رفلاکس نداره؟پسر منم خیلی خوابش کم بود چون رفلاکس داشت
میخواد دهنت سرویس کنه قصد خاصی نداره 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.