۱۰ پاسخ

سلام عزیزم چه دارویی بهش داده دکترش ؟؟؟؟

عزیزم گل محمدی دم کن بهش بده من ب بچم نوزاد بود دادم عالی بود

عزیزم دخترمنم همینطور بود یادمه یبار رفتیم تهران خونه خالم انقققذ شدییید گریه کرد زورمیداد سرخ شده بود گریه میکرد فقط شربت انجیییر کمکش کرد پودر پیدرپولاکسم بد نبود دکترش گف یه پروسه هستش درست میشه بعد یمدت

عزیزم کاری نمیشه کرد فقط مایعات وغذاهای ابکی توهفته براش بزارهمین

پسر منم همیجور بود خیلی سخته خیلی حالا یه چند ماهیه خوب شده دیگه اصلا یبوست نمیگیره مرتب بهش فولیک اسید دادم و شربت آهن ویتامین dدیگه نمیدونم بخاطر اینا بوده خوب شده یا نه.
بهش کیوی باقلا ذرت لواشک زردآلو اینا بده مرتب

از نوزادی ۲سالگی شدییییید بود ۲ساله ک بهتر شده درهفته ۲بار اش و سوپ میزارم اسفناج میریزم یا پر سبزی البته ریز خورد میکنم
عدسی میدم بهش
میوه نمیخوره بخوره عاالیه
و درنهایت کاهو و سبزی عالیه فعالیت داشتن تم که جای خود

عزیزم دخترتون و ببرید گوارش اطفال ..

بچه های من هردوتاشون یبوست دارن منم خسته شدم دیگه هیچ کاری براشون نمیکنم برا دخترم خیلی کارا کردم فایده نداشت برا پسرم هیچ کاری نکردم

من خودم درگیر یبوستم خیلی سخته خیلی

دختر من همینجوره ی مدت پیدرولاکس دادم دیگه رژیم غذاییشو سعی میکنم سالم باشه و اینکه هر روز انجیر و لواشک بهش میدم ی کم بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهرساو دلسا🥰 مامان مهرساو دلسا🥰 ۱۴ ماهگی