مرتب بعد سرویس خشک کن سشوار بزن و ترمیم کننده زیاد نوار نزار اگه خونریزی نداری زیاد خودتو نشور که آب بدترش میکنه مگه آب گرم
منکه یه بیست روزی دردداشتم نمیتونستم بشینم
البته اینم بگم بدنا باهم فرق داره
من از همون روز اول تونستم بشینم ولی ناگفته نمونه من تا ۵ روز اول درد داشتم کمی ، که طبیعیه چون بخیه داریم .
من یه هفته
تا ۱۰ روز
تا زمانیکه بخیه هات یا بکشی یا جذب بشه
اره گلم من بچه اولم تا ۶ ماه حتی نزدیکی درد داشتم دومی فقط یک ماه
واااااای یادم انداختی چقدر اذیت بودم راه هم بد میرفتم چه برسه نشستن
ولی تا ۴۰ روز فکر کنم نمیتونستم درست بشینم
من زایمان اولم که تقریبا یک ماه اذیت بودم ولی دومی یه ۲۰ ردز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.